Selger
Søknadsfrist: Snarest

Onix AS er et norsk programvareselskap som utvikler og leverer den uavhengige nettportalen Onix Work, brukt over hele verden for å håndtere løfteutstyr og andre typer arbeidsutstyr. Vår løsning hjelper bedrifter med å holde oversikt over status, dokumenter, inspeksjoner og vedlikehold som er juridisk påkrevd. Vi digitaliserer arbeidsprosesser for leverandører, inspektører og brukere av arbeidsutstyr, hvor de kan samarbeide og dele data om løfteutstyret. Onix er den ledende leverandøren av digitalisert dokumentasjon for løfteutstyr i Norge og har flere store kunder i Europa og andre kontinenter. Siden vår start i 1996 har vi alltid jobbet for å utvikle programvare som begeistrer og øker effektiviteten for våre kunder.

Viking Venture investerer nå 80 millioner kroner i Onix. Dette markerer en milepæl i vår vekst og ekspansjon, og vi er beæret over å bli anerkjent som en leder innen programvareteknologi for løfteutstyr! Med denne anerkjennelsen vil vi fortsette vår forpliktelse til å utvikle markedsledende programvare som bidrar til å forhindre ulykker og opprettholde juridiske krav.

Har du en lidenskap for salg og en sterk vilje til å påvirke beslutningstakere? Onix søker nå en dedikert og resultatorientert Selger til å bli en del av deres voksende team!

Onix er et team som preges av høy faglig kompetanse, humor, latter og har "stor takhøyde". De holder til i lyse og moderne lokaler i Stavanger. Som nyansatt blir du møtt av hyggelige kolleger som ønsker å feire hverandres og selskapets fremgang og suksess.

Vi ser etter en initiativrik person som trives i en konkurransepreget kultur, og som kan ta ansvar for å oppnå selskapets salgsmål. Det er viktig at du er selvstendig og strukturert i din arbeidsmetodikk og ønsker å levere gode resultater som selvfølgelig blir godt belønnet. Du må ha solid erfaring med salgsprosesser, og være god til å planlegge og styre alle salgsaktiviteter fra det å skape interesse frem til signering av avtale.

Arbeidsoppgaver

  • Identifisere og lande nye kunder
  • Aktivt bidra til møtebooking og salgsaktiviteter
  • Følge opp pågående salgsprosesser og tilbud
  • Utvikle og gjennomføre effektive salgsstrategier for å drive markedsvekst
  • Representere selskapet på messer og arrangementer for å promotere deres produkter og utvide nettverk

Ønskede kvalifikasjoner

  • Erfaring med operativt og oppsøkende salg, fortrinnsvis B2B-salg
  • Erfaring med løsnings- eller tjenestesalg innen SaaS eller tilsvarende er en fordel
  • God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne på både norsk og engelsk

Onix tilbyr en konkurransedyktig lønn med gode provisjonsordninger i tillegg til en mulighet til å bli en del av et støttende team i et selskap som stadig er i vekst. Har du lyst til å ta eierskap til selskapets ambisjoner om å vokse nasjonalt og internasjonalt?

Har du noen spørsmål eller ønsker mer informasjon om stillingen? Ikke nøl med å ta kontakt!

 



Søk på stillingen
Kontakt oss for mer informasjon

Torild Izzard Aukland

Partner / Avdelingsleder

Karoline Johansen

Researcher